CPU SERVICE Spółka z o.o. | 03-117 Warszawa ul. Jana Żiżki 3 | tel.: +48 22 744-53-20 | mail: biuro@cpuservice.pl | NIP: 5242764301 | KRS: 0000484413 | REGON: 146952724

CPU Service

Serwis bibliotek, serwerów i macierzy.

Czym jest Single Point of Contact?

Wyobraź sobie, że...

Jako właściciel firmy na Twojej głowie spoczywa odpowiedzialność między innymi za sprawne działanie struktury IT każdego dnia. Pewnego razu następuje awaria, przez którą kilka działów nie może wykonywać swoich obowiązków. Niestety nie jesteś w stanie jej zlokalizować. W strukturze znajdują się komponenty pochodzące od różnych producentów, a każda z nich ma własny serwis. Kontaktujesz się z jednym z nich i marnujesz kilkanaście minut w oczekiwaniu na połączenie, aby ktoś przysłał technika. Kiedy technik przybywa, stwierdza, że ten komponent działa prawidłowo i to zapewne problem z serwerem. Dzwonisz więc na infolinię serwisową od serwerów, które pochodzą od innego producenta i... cała sytuacja się powtarza. Struktura IT pozostaje niezdatna do użytku przez kilka, a nawet kilkanaście godzin, co generuje ogromne straty w Twojej firmie. Chciałbyś tego uniknąć? Rozwiązaniem jest SPOC, czyli Single Point of Contact.

Czym jest Single Point of Contact?

To kompleksowe wsparcie techniczne sprzętu IT udzielane przez jedną firmę bez względu na to, jaki jest jego dostawca. W wolnym tłumaczeniu oznacza “pojedynczy punkt kontaktu”. Firmy działające jako Single Point of Contact oferują pomoc specjalistów IT wtedy, kiedy tego potrzebujesz, jak najszybciej się da oraz niezależnie od producenta sprzętu czy oprogramowania. Dysponują całym zapleczem części do sprzętu, jaki posiadasz, aby zawsze być w gotowości. Specjaliści posiadają szeroką wiedzę inżynierską, więc bez problemu zlokalizują i usuną usterkę w każdym z komponentów struktury IT.

Podejmując współpracę z firmą Multi Vendor IT stanowiącą Single Point of Contact podpisujesz kontrakt, w którym zostaje określone SLA, czyli ile jest czasu na naprawę usterki (może to być na przykład kilka godzin lub dzień roboczy). Niedotrzymanie warunków umowy skutkuje nałożeniem kary, więc jesteś w pełni zabezpieczony. Masz również zagwarantowany czas oczekiwania na sam kontakt z technikiem – nie musisz “wisieć” na telefonie przez kilkadziesiąt minut!

Dlaczego Single Point of Contact jest lepsze od serwisu producentów?

  • Gwarantowany czas reakcji, a więc oszczędność Twojego czasu i pieniędzy.
  • Mniej skomplikowane procedury: w serwisie producenta całość trwa nawet 2 dwa tygodnie, natomiast u Multi Vendor IT (takiego jak CPU Service) działania mogą trwać jeden dzień.
  • Duży zakres profesjonalnej wiedzy inżynierskiej, zaplecze techniczne oraz wieloletnie doświadczenie: jedna firma zajmie się całą strukturą IT.